Priprema partnera

Pripremite svog partnera za Vaše putovanje ka trudnoći

Timski rad u dolazećim mjesecima će definitivno poboljšati Vaše šanse da ostanete u drugom stanju. Najzad, potrebno je dvoje da se napravi beba. Dobra komunikacija je ključna, od razumijevanja specifičnosti Vašeg ciklusa do toga da oboje treba da budete iskreni u pogledu svojih osjećanja. Evo kako da podržite jedno drugo na putu koji je pred Vama:

Izračunajte svoje plodne dane

Vjerovatno znate kada treba da dobijete menstruaciju svakog mjeseca, ali određivanje datuma ovulacije može biti malo komplikovanije. U tipičnom ciklusu, koji traje 28 dana, tijelo stvara jajnu ćeliju otprilike 14.dana računato od prvog dana posljednje menstruacije. Vaši najplodniji dani su dva dana prije i jedan dan poslije toga.

Pošto tačno vrijeme ovulacije rijetko kad može da se odredi, dani od 9. do 15. se obično smatraju najplodnijim (računajući od prvog dana posljednje menstruacije).

Kada budete znali koji su Vam dani najplodniji možete ih označiti u svom rasporedu i u skladu s tim, planirati „sastanke“ sa partnerom. Bitno je imati odnose bez zaštite tokom cijelog mjeseca, ali imat ćete, ako to radite tokom najplodnijih dana, mnogo veće šanse da ostanete u drugom stanju.

Hranite se pametno

Ako pokušavate ostati trudni, bitno je da jedete raznovrsnu i izbalansiranu hranu i vodite zdrav način života da biste svom organizmu omogućili da se pripremi za trudnoću. Preporučuje se i da uzimate dodatak ishrani koji sadrži folnu kiselinu/folat bar mjesec dana prije nego što zatrudnite da biste pomogli u podizanju nivoa folata u svom organizmu.*

Niste jedini koji bi sada trebali paziti na ishranu! Ono što Vaš partner jede, kao i njegov način života će uticati na kvalitet njegove sperme pa se zajedno trudite da zdravo živite, da Vam ishrana bude raznovrsna i izbalansirana i da izbjegavate prerađenu hranu, a da uzimate dosta složenih ugljenohidrata (namirnice sa žitaricama od cijelog zrna, integralni hljeb, smeđa riža i pasta), proteina (krto meso, živinsko meso, riba i mahunarke), mliječnih proizvoda (kao što su mlijeko i jogurt) i puno voća i povrća.

Izbjegavajte alkohol

Ako često pijete alkohol zajedno kao par, sada je vrijeme da prekinete. Pored toga što lišava Vaše tijelo hranljivih sastojaka, dokazano je da alkohol utiče na kvalitet sperme pa se zajedno potrudite da prestanete sa konzumiranjem alkohola.

Dosta spavajte

Zajedničko uživanje u ranim večernjim satima je sjajan način da se fizički pripremite za začeće, a da ne pominjemo povećavanje bliskosti među vama. Pravljenje bebe bi trebalo da bude zabavno tako da se oslobodite pritiska i uživate u razmjenjivanju nježnosti.

Upozorite partnera na promjene raspoloženja

Ako pokušavate zatrudniti, prirodno je da svakog mjeseca budete pomalo nervozni. Budite iskreni u vezi sa svojim osjećanjima i recite partneru da ste nervozni prije nego se obrecnete kada on kaže nešto pogrešno. Ako ovo nije bio Vaš sretan mjesec, uradite nešto lijepo zajedno da biste skrenuli misli s razočarenja. Ipak je sadašnja međusobna podrška sjajna praksa za Vas za period kada na kraju zaista i postanete roditelji.

Mi možemo da Vam damo samo opšti savjet, ali kako se sve trudnoće međusobno razlikuju, kontaktirajte svog ginekologa ako imate nekih pitanja ili nedoumica.

* Dopunski unos folne kiseline povećava nivo folata u trudnoći. Nizak nivo folata u trudnoći je jedan od faktora rizika za razvoj oštećenja neuralne cijevi kod fetusa. Stoga se za žene preporučuje dopunski unos od 400 µg folne kiseline dnevno u periodu od bar jedan mjesec prije i do tri mjeseca poslije začeća. Naučno je dokazano da nizak nivo folata u trudnoći predstavlja važan faktor rizika od oštećenja neuralne cijevi. Pored toga i drugi faktori (poput nasljednih) mogu povećati rizik od oštećenja neuralne cijevi.

 

POVEZANI PROIZVODI

FEMIBION 1
PLANIRANJE +
TRUDNOĆA

Podržava potrebe žene tokom planiranja trudnoće i rane faze trudnoće kao nadopuna zdravoj ishrani.

PROČITAJTE VIŠE
FEMIBION 2
TRUDNOĆA +
DOJENJE

Podržava potrebe žene od 13 sedmice trudnoće i tokom dojenja kao nadopuna zdravoj ishrani.

PROČITAJTE VIŠE