Mogu li i dalje da treniram pošto sam trudna?

Sjajno je što već trenirate i želite da nastavite. Vježbanje je dobro i za Vas i za Vašu bebu i sve dok ste zdravi, a Vaša trudnoća normalna, nema razloga da ne nastavite.

Vježbanje će Vam dati više energije, pomoći Vam da bolje spavate i smanjiti rizik od problema povezanih s trudnoćom kao što su bol u leđima, visok krvni pritisak i gestacioni dijabetes. Također povećava Vašu otpornost i snagu, pomažući Vam da bolje izađete na kraj s poslom i uz to je manja vjerovatnoća da ćete se previše ugojiti. A pošto poboljšava cirkulaciju, beba će dobijati više kiseonika, što je bolje za cjelokupno zdravlje.

Šta je najsigurnije da odaberem?

Najbolje je, posebno kako Vaša trudnoća napreduje, odabrati aktivnosti niskog intenziteta kao što su šetnja, plivanje, vožnja sobnog bicikla, koje su dobre za srce i mišiće, ali Vam ne opterećuju zglobove. Joga i istezanje su također u redu, ali ako idete na fitnes recite instruktoru da ste trudni. Ili, još bolje, pronađite posebnu grupu za trudnice.

Hormonske promjene tokom trudnoće čine Vaše zglobove fleksibilnijim i podložnijim povredama zbog čega biste kod vježbanja visokog intenziteta trebali biti jako oprezni. S tim u vezi, ako redovno trčite i imate jake zglobove možda ćete moći neko vrijeme da nastavite, ali je važno da prestanete ako budete imali problema.

Također, pod većim ste rizikom od padova pošto Vam se centar za ravnotežu pomjera, što utiče na Vaš balans. Zbog toga je najbolje da izbjegavate potencijalno opasne sportove kao što su jahanje, planinski biciklizam ili skijanje pošto bi nezgodan pad mogao da naškodi Vašoj bebi. Slično tome, kontaktni sportovi kao što su kikboks, džudo ili skvoš nisu prikladni.

Da li pretjerujem s vježbanjem?

Trebalo bi da možete da razgovarate dok vježbate i da ne ostajete bez daha. Ako ipak ostanete bez daha, stanite pošto to može da utiče na kisik koji beba dobija.

Uvijek prestanite ako se počnete osjećati iscrpljeno ili loše i pokušajte da se ne zagrijete previše pošto biste mogli da osjetite vrtoglavicu. Tokom trudnoće se lakše zagrijavate pa pijte dosta vode i potražite pomoć doktora ako ste zabrinuti ili imate nekih nedoumica po bilo kakvom pitanju.

* Mi možemo da Vam damo samo opšti savjet, ali kako se sve trudnoće međusobno razlikuju, kontaktirajte svog ginekologa ako imate nekih pitanja ili nedoumica.

 

POVEZANI PROIZVODI

FEMIBION 1
PLANIRANJE +
TRUDNOĆA

Podržava potrebe žene tokom planiranja trudnoće i rane faze trudnoće kao nadopuna zdravoj ishrani.

PROČITAJTE VIŠE
FEMIBION 2
TRUDNOĆA +
DOJENJE

Podržava potrebe žene od 13 sedmice trudnoće i tokom dojenja kao nadopuna zdravoj ishrani.

PROČITAJTE VIŠE